BLIR DU ARG PÅ MIG NU MAMMA?

Kära Dagbok och alla läsare!

Idag är det fredag, känns bra efter en lååång vecka i skolan, fast det konstiga är att vi måste gå i skolan även imorgon lördag, så än har jag inte fått helg. Idag har jag pluggat, städat och irriterat mig på en skrivare som inte vill funka. Hoppas att kvällen blir lugn och mysig iallafall. Tänkte att ni alla ville se hur min kära, lilla Mamma ser ut...så här kommer en "fin" bild av henne! *HIHI* (Ja, jag vet att du blir arg på mig nu Mamma, men DET GÅR ÖVER...skratt) Och jag kanske ska tala om att min Mamma inte är så här vindögd i verkligheten, så nu vet ni det!
Mamma
Ha en trevlig helg alla HUSKOR därute!!!

*KRAMKRAM*

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback