HELA BADRUMMET!

Hej alla glada!

Idag är det fredag, känns konstigt att tiden alltid ska gå så fort när man är ledig. Har ju haft påsklov ett tag nu, men nu är det snart slut! *SUR*


Var ut i husvagnen, jag och Jonny, i några dagar, det var skönt att få njuta av lugnet i några dagar. Vi åkte till ett ställe utanför Vimmerby och det var rätt så öde kan jag ju lugnt säga...
Moster Carina
Pratade med Linnea i telefon idag, ser jättemycket fram emot att hon ska flytta till Örebro snart! Och idag fyller min härliga Moster Carina (bilden ovan) år, GRATTISKRAM!!!

Alldeles nyss storstädade jag hela badrummet och toarummet, det är riktigt fräscht därinne nu, vad härligt!!! *garv*

Jaja, nu ska jag hitta på något annat att göra av denna dagen!

KRAMAR

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback