2006-ÅRS ROBINSON ÄR KORAD!

Hej!

Nu är äventyret på ön över för denna gången och det blev Jessica från Fagersta som blev Robinson 2006! *GRATTIS* Jag kan inte svara på varför hon vann men jag tror att de tyckte att hon var duktig som stannande i buren så länge: 11 timmar och 8 minuter! Sen vet jag att hon är en god kamrat och att många ville att en tjej skulle vinna iår, så det är bara att GRATULERA våran nya Robinson: Jessica (se fotot nedan)! Och jag vill även GRATTA Mikael som fick titeln: Öns Raring 2006! *GO MICKE* :)
Jessica
Det var riktigt roligt att få vara med om detta äventyr igen och jag hoppas att det blir en Expedition Scout även nästa år! :) Jag har hur som helst haft en kanon vecka på ön och vill passa på att TACKA alla deltagare och hjälpredor, utan er - ingen expedition! *KRAM på er*

Jag skriver mer om Expedition Scout 2006 vid ett annat tillfälle!

//Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback