GO KAJSA!

Hej!

Jag är så otroligt glad för Kajsa Bergqvists nya världsrekord, 2.08, helt otroligt! Jag antar att vissa av er som läser detta får en chock nu, men jag är väldigt intresserad av friidrott, sitter alltid bänkad framför tv:n. Och jag har följt Kajsas karriär sedan hon började hoppa högt, så jag glädjs jättemycket för hennes skull. *GRATTIS KAJSA*
Kajsa
Annars är det söndag idag och Nathalie, Richard och Angelica är här. Vi har haft en lugn helg och snart kommer Johan och Helena hit för att käka med oss. Och Jonny, hur kan du göra så här emot mig när det gäller maten idag??? *skratt*

*KRAMKRAM*

//Jimmy

Kommentarer
Postat av: Lennart

Vad har han nu gjort då, den gamle vinduetittaren?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback