LÅNGHÅRIG!

Hej alla Huskor!

Jag kom nyss hem efter en dag på praktiken. Det är ett helt ok ställe att praktisera på, även om jag inte kommer att bli bundis med alla i personalen, men man kan inte bli det med alla heller...

Ungdomarna där är trevliga och roliga så tiden går bitbis väldigt fort, så praktiken är bäst när det är kväll och ungdomarna är där...

Och ikväll sa 3 av ungdomarna till mig att de tyckte att jag skulle börja att jobba där istället för 2 som är bland personalen, för jag är tydligen MYCKET roligare...*LER*

Imorgon hoppas jag att jag hittar en frisör som kan klippa mig, är alldeles för långhårig nu och jag vill inte vara det, så ja...

Nu ska jag kolla på "Nord och Syd"!!!

*KRAMKRAM*

//Jimmy
Huskan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback