VANSBROSIMNINGEN!

Hejhej!

Har nyss kommit hem från en helg i Vansbro som har varit full av simning. Jag var och hejade på Daniel i fredags när han simmade kortsimmet, och han simmade på en riktigt bra tid oxå, nytt personligt rekord, BRAVO! Igår var det dax att heja fram Kikki när hon simmade tjejsimmet, vilket hon gjorde väldigt bra. Och idag var det då min tur att simma vansbrosimningen...och jag kan ju säga att det gick bra, kom ju i mål hur som helst, vilket var det viktigaste...MEN...det var riktigt jobbigt att simma idag. Vet inte vad det berodde på men jag kände att jag inte alls hade någon simmarform, och det kändes som om att den sista kilometern i motströms vatten var otroligt jobbig att simma. Det blåste en del och det gjorde det betydligt jobbigare än tidigare år...jaja, jag hade ju en inbördes tävlan med Kikki idag...och hon vann...med 1 sekund!!! Så GRATTIS Sekund-Kikki, nu står det 1-1 resultatmässigt i vansbrosimningen! Vill även passa på att TACKA mina trogna supportrar längs med älven, ni är BÄST!!!

Vansbrosimningen
Fotot är från min målgång i vansbrosimningen år 2005, det får duga tills vidare. Imorgon blir det husvagnssemester för min del, skönt...

KRAM på er!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback