FOTBOLLSKVÄLL!

Hej alla trogna läsare!

Idag är det tisdag och jag ska väl kanske berätta att jag nu är så gott som frisk, och det är UNDERBART! Har börjat att planera inför Expedition Scout 2006, så jag hoppas att det ska bli det bästa året på LissÖn, hittills!!! Har en hel del spännande saker på gång, men de kan jag inte skriva om här för allt som kommer att hända på den öde ön, är superhemligt!!! Snart är det dax för fotbollskväll, ja...jag är egentligen inte så intresserad av fotboll, men det kan vara kul att kolla när det är VM och Sverige som spelar.
Silvia Night
Passar på att ta med ett foto på "Drottning-Huskan" Silvia Night från Island! Henne skulle det vara kul att få se i en fotbollsmatch! :)

Ha en trevlig tisdag, så hörs vi snart igen!!!

*KRAMKRAM*

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback