LINDA BENGTZINGS BIL!

Hejsan hej!

Idag är det torsdag och jag är fortfarande inte helt frisk. Det jobbigaste är på nätterna för det är så otroligt svårt att sova...för direkt som jag lägger mig ner så hostar och hostar och hostar jag...det är jobbigt att vara jag just nu! *SUCK* Men nu har jag hostmedicin som jag hoppas ska hjälpa!
Linda Bengtzing
Igår kväll var jag ner till Stadsparken här i Örebro för att se och lyssna på Linda Bengtzing (Fotot ovan). Linda var givetvis kanonbra och hon sjöng låtarna:  "Alla flickor", "Jag ljuger så bra" samt "Kan du se"! Jag och Anton passade även på att bekanta oss med hennes bil...det ni! (Det finns bildbevis!!!) Nu ska jag ta och fortsätta att hosta sönder mig, ha det så bra alla HUSKOR därute!

*KRAMKRAM*

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback