ÄVEN OM DET REGNADE!

Hejhej!

Idag har jag varit på Lissön, en helt underbar, öde ö i Dalarna, som jag bara ÄLSKAR! Även om det regnade en hel del så var det skönt att få vandra omkring i lugn och ro och bara njuta av den himmelskt vackra naturen. Jag har så många roliga minnen från denna ö, så jag brukar se till att åka till Lissön när jag ändå är i krokarna.

Jimmy på Lissön
Jag passade på att fota mig själv sittandes i ö-rådet, som bara står och väntar på att deltagarna i Expedition Scout 2006 ska anlända! Inga får fanns på ön än, men de kommer nog vilken dag som helst. Nu är jag tillbax i Örebro igen, det blev bara en kort visit i Vansbro denna gången, var hur som helst rätt mysigt att vara djurvakt i några dagar åt Mamma. Vill passa på att tacka för sällskapet...TACK Sotis, Tisse, Busan, Sven och Lilleman!

*KRAMKRAM*

//Jimmy Huskan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback