SKA VARA VÄRLDENS BÄSTA MORBROR!

Hejhej!

Igår fick jag beskedet att jag inte får ha praktik hos Jonny, vilket jag tycker är jättetrist! Igår var jag, Jonny och Angelica ut till en leksaksaffär och där träffade vi Carro och Daniel, vilket var mycket trevligt. "Big Mama" som Carro själv kallade sig var så söt med sin bebismage! Avslutade gårdagen med att gå och spela bingo tillsammans med Erika, vi vann inget men det var kul att HUSKA sig lite med Ääärika!

Just nu sitter jag och väntar på att Loke ska komma hit, jag ska vara världens bästa Morbror i några timmar, ska bli kul!
Loke
Loke på fotot ovan! (Fotot taget idag)
Syster Anky
 Detta foto ovan är på min Syster Anky (Lokes Mamma), fotot är dock lite omgjort! *SKRATTAR*

Ha det så HUSKIGT!

KRAMAR!

//Jimmy "Huskan! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback