HÖSTEN ÄR PÅ VÄG!

Hejsan hej!

Det är onsdag, en blåsig sådan och jag gör väl typ ingenting just nu. Anton och Frida som jag är "barnvakt" åt är just nu i skolan. Det börjar på riktigt kännas att hösten är på väg med stormsteg, och det gillar jag inte, fast jag längtar ju till den dagen då jag får börja att julpynta, sätta ljusstakar i fönstren och sånt, så jag ska kanske vara glad att hösten är här nu. Det är ju även mysigt att läsa böcker under hösten, se på film och ta fram de varma filtarna och kura ihop sig i soffan, ja, så det kanske är mysigt ändå med höst!
Kusinerna
Fotot är på mig och min kusin Annelie som just nu befinner sig på Island, sänder en tanke till dig Annelie idag!

Ha en bra dag alla HUSKOR därute!

KRAM på er!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback