INGEN STOR-ÅKARE!

Hejhej!

Ja, då har jag kommit tillbax till Örebro efter en helg i Göteborg. I fredags tog vi husvagnen med oss och åkte till Lisebergs camping, där sov vi hela helgen. På lördagen besökte vi Liseberg, åkte karuseller, köpte lotter och hade det allmänt trevligt. Jag är ju ingen storåkare när det gäller karuseller, men jag åkte faktiskt hela 5 stycken och det är mycket när det gäller mej. Hur som helst så var det en rolig helg, var även kul att träffa Annika, jajamensan!
image126
Här ovan är några av oss som var på Liseberg i lördags.
image127
Och här ovan är min härliga moster Ewa som fyller år idag, hurra, hurra, hurra!!!

Ha en jätte trevlig valborg alla HUSKOR därute!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback