SCHLAGERMAN OCH SOFIE!

Hejsan hej!

ÄNTLIGEN FREDAG, ja det tycker jag att det är. Skönt att det är helg, tycker att denna vecka har gått så sakta, men nu är det helg och jag ska försöka att njuta av den så mycket som möjligt. Igår kväll var jag och kollade på Schlagerman när han uppträdde inne på Träffpunkt i Örebro. *GO JONNY* Det var även roligt att se en hel kö av människor som ville köpa hans cd-singel samt få hans autograf efter showen, kul! Fotot nedan är på Schlagerman under uppträdandet igår kväll.
image122
Och fotot nedan är på Schlagerman och min kompis Sofie, hon vann danstävlingen som anordnades under showen! *GO SOFIE*
image123
Ikväll ska jag träna, sedan blir det att gå på teater och se på teaterapan Erika!

Ha en trevlig fredag alla RARINGAR därute!!!

KRAM!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback