STUDS-MATTA-GÄNGET!

Tjenare alla Huskor!!!

Helgen som gått har varit fullproppad med ute-aktiviteter. I lördags var jag till stadsparken här i Örebro och spelade kubb, boccia, solade och fikade, det var kul att få ha premiär med dessa saker. I söndags var jag på grillfest hos mina släktingar i Gällersta, det var trevligt. Vi grillade, hoppade studsmatta och hade det allmänt trevligt i solen. Fotot här under är från grillningen.
image120

Och här under ser ni oss alla som hoppade studsmatta, studs-matta-gänget, även lille Loke hoppade för första gången i sitt liv, och det tyckte han var hur kul som helst.

image121
Så, det var en jättebra helg där jag fick vara ute mycket i det fina vädret.

KRAM på er alla som läser detta!

//Jimmy "Huskan" :)


Kommentarer
Postat av: TiniTott

Åh nytt utseende vad skoj =) Vilken rolig kväll ni verkar ha haft, blir ju lite avis här uppe i skogen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback