GULDET!

Hejhej!

Nu är jag tillbax i stan igen efter en helg i Bollnäs. Var där för att höra Jonny "Schlagerman" sjunga i kvällarna två. Det är trevligt i Bollnäs men lite tråkigt att man inte känner någon där. Igår när vi var på väg hem från Bollnäs tittade vi in hos min mamma i Bomle. Där fick vi se våran svenska Carolina Klüft ta guld i friidrotts VM. Så jag får väl GRATULERA till GULDET!!!
image206
Hon är helt otrolig den tjejen och jag sitter som vanligt spikad framför tv:n när det är sådana hära tävlingar. (Carolina Klüft på bilderna här över och här under)
image205
Idag känner jag mig trött och lite sliten, ska nog tillbringa denna dag med att ta det rätt så lugnt. Blir nog träning ikväll iofs, men det orkar jag.

Innan jag avslutar denna blogg idag så vill jag passa på att GRATULERA min kompis Tine som nyss fyllt 23 år! GRATTISKRAM!!!

Ha en trevlig dag!

KRAMIS!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback