RÄDD FÖR KRÄFTOR!

Hej!

Igår kväll var jag lite rädd...för vi hade kräftfest hemma och jag är rädd för kräftor! Jo, det är sant, för mig är kräftor vattenspindlar...usch! Men Nathalie, Jonny, Linnéa, Richard och Angelica åt iallafall av kräftorna och jag satt brevid och tuggade på en smörgås. Det var iallafall trevligt, även om kräftorna var otrevliga! :) (Fotot här under på Nathalie, Jonny, Linnéa, Richard och Angelica)
image195
Och här är jag...rädd...och så... :)
image196
Och jag måste ju berätta att jag faktiskt inte var ensam om att vara rädd för kräftorna, för Nathalie (på bilden här under) var oxå rädd för att hålla i dom med händerna! *SÅ DET SÅ*
image197
Så nu vet ni det, kräftskiva är inget för mig! BLÄÄÄ!

KRAM från mej!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback