SOTIS OCH TISSE!

Hej!

Idag vill jag tillägna denna blogg till hunden Sotis och katten Tisse. Jag har levt med dessa två djur sedan jag var liten och växte upp i Bomle. Sotis och Tisse blev gamla, 17 och 18 år. De har för mig betytt oerhört mycket, Sotis som alltid var nyfiken och ville vara med på allting, och Tisse som jag åt chips och dipp ihop med. Dessa båda djur kommer alltid att finnas med mig i mitt hjärta. För cirka 1 vecka sedan var det dax för dom båda att somna in, och flytta till djurhimlen. Jag kommer att sakna er Sotis och Tisse...MYCKET! (Sotis på bilden här under)
image193
Och Tisse på bilden här under!
image194
Älskar er, hoppas ni har det bra där ni är nu!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer
Postat av: TiniTott

Neeeeeej det sa du inget om i helgen, min älskade lilla sotis.. och tisse förstås. Hoppas dom sitter däruppe och äter grädde och annat smask. Skänker alla tankar till dom idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback