TÅRAR I ÖGONEN!

Hej på er!

Mitt liv består just nu mest av att kolla på friidrotts-vm som pågår i Osaka. Det har varit många spännande tävlingar och tårarna i mina ögon har runnit några gånger hittills. Det som var värst att kolla på tycker jag var när Sanna Kallur blev 4:a på 100 meter häck. Det var riktigt hemskt och Sanna blev så ledsen så jag antar att alla svenskar som satt framför tv:n och tittade fick tårar i ögonen. (En ledsen Sanna Kallur på bilden här under)
image207
Och när vi alla fick veta att det hade varit fusk inblandat i den finalen så blev ju inte saken roligare precis. Det är bara att kolla på beviset på bilden här under, att Perry var inne på Sannas bana och störde. Denna händelse är mycket tråkig iom att det kanske var en medalj som förvann för Sanna just då...
image208
Men det är inte så mycket att göra åt när det nu är som det är med godkända resultat...suck! Men hur som helst så fick Sanna med sig ett nytt personligt rekord i bagaget från Osaka, och det är ju IMPONERANDE!!!

Ni får ha en trevlig fredagskväll, det ska jag ha framför tv:n och den svenska uttagningen till Junior Eurovision Song Contest.

KRAM och hej!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback