GOD JUL I EFTERSKOTT!

Hej alla Huskor!

Förlåt att jag inte har skrivit i min blogg på ett tag, men det har verkligen varit fullt upp med massor av saker.

Det har ju alldeles nyss varit jul, (GOD JUL i efterskott), och inför julen en massa julklapps inköp, och diverse annat som hör julen till. Julen tillbringade jag iallafall i Dalarna. Fick fira en vit jul, så jag är helnöjd. Detta år var vi i Rutsbrogården och firade, vi var 19 personer som firade julen tillsammans, så det var mycket mat och många julklappar kan jag lugnt säga! :) Jag är hur som helst HELNÖJD med julen, och med alla julklappar som jag fått! *TACKTACKTACK* (Några foton från julaftonen här under)

Förväntansfulla ungdomar ser ni på denna bild.
image237
Min moster Carina och Jonny trivdes ihop.
image238
Min syster Anky och jag i väntan på julklapparna.
image239
Loke framför julklapps högen.
image240
Jojo och Mormor väntar på Tomten.
image241
Och här är årets Tomte, som Loke var rädd för...
image242
Mycket mer hände under julen men det får inte plats i dagens blogg, så det berättar jag om vid ett senare tillfälle!

HUSKIGA KRAMAR!!!

//Jimmy "huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback