STRUTEN PÅ HUVUDET!

Hej på er!

Vad tiden går fort, alldeles nyss var det Lucia, och det enda Luciafirandet som jag var på i år var på Lokes dagis. Han var stjärngosse, men struten på huvudet var inte populär att ha på sig, den drog han av efter 2 sekunder. Däremot gillade Loke stjärnan som han hade i handen, för den kunde han ju slåss med...!
image236
Igår var Erika och Linni här, vi spelade idolspelet, (Erika vann), och hade det allmänt trevligt. Alldeles strax ska jag och Jonny åka till Vansbro. Ska dit för att sälja husvagnen.

Vi hörs!

KRAMIS!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer
Postat av: Louise

haha det låter som i Sunes jul, när sune ska vara stjärngosse. Jag kan se det framför mig.
Ha de så bra!
Kram Louise


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback