BLEV BESVIKEN!

Tjenare!

Nu var det ett tag sedan som jag skrev dagbok till er, har helt enkelt haft fullt upp att göra med annat den senaste tiden. I lördags var det delfinal av MelodiFestivalen igen, blev besviken över att Magnus Carlsson inte gick vidare, tycker att hans låt "Live forever" var bäst i det startfältet! Hur som helst så kollade jag och Jonny på delfinalen hemma hos Ulrika, det var trevligt! Vi käkade mat, åt snacks och pratade schlager hela kvällen lång.
Magnus
Fotot är på Magnus Carlsson!

Idag har jag blivit fotad av Nerikes Allehanda, kommer att finnas med i den tidningen framöver...hehe... :)

Ikväll ska jag hjälpa min kompis Frida att flytta!

Ha en bra torsdag!

KRAM på er!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback