DAX FÖR VANSBRO-SIMNING!

Hejhej!

Nu är det dax för mig att åka till Vansbro i några dagar för det är dax för VansbroSimningen. På söndag kl.11.15 kastar jag mig i vattnet för att simma den 3 km långa sträckan till det hägrande målet. Detta år är lite speciellt för mig, för jag kommer att för första gången få en guldmedalj, och jag kommer även att få "älvarnas blåa band", så gissa om jag kommer att längta efter målet...JAJAMENSAN! Håll tummarna för mig alla HUSKOR därute att jag klarar att simma i mål, har tidigare simmat denna sträcka 6 gånger så jag vet ju vad jag ger mig in på, men det är kämpigt och jag ska försöka att njuta av simturen denna gång!
image168
Skickar med ett foto på mig från målet, från en tidigare VansbroSimning.

KRAM på er!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback