PARIS RESAN!

Hejhej!

Ja, då har jag kommit hem från Paris då. Det var en 4-dagars resa, men vi hann med att besöka EuroDisney en hel dag och det var roligt. Jag har varit där en gång förrut, och det mesta var sig likt. Vi åkte berg och dal banor, åkte in i olika världar som är otroliga att få uppleva, speciellt äventyret "Pirates of carribean", den åkte jag två gånger. Det finns även mycket att se, som på fotot här under där ni ser Törnrosas slott i bakgrunden.
image163
Och här under är ingången till EuroDisney.
image165
Vi hann även med att åka på rundtur i Paris och kolla på olika sevärdheter, här under är det Angelica framför Eiffeltornet, som är otroligt högt och maffigt att se från nära håll. Men vi var inte upp i den utan nöjde oss med att se tornet från marken.
image167
Vi var även till Notre Dame, som var underbart vackert, insidan var makalös, otroligt att man kan bygga sådana här byggnader. Här under står vi utanför Notre Dame.
image166
Resten av tiden använde vi till att shoppa, äta och irra runt på tunnelbanor och bussar. En rolig resa som jag kommer att minnas hela livet.

KRAM från mej!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer
Postat av: TiniTott

Åhh så roligt ni verkar ha haft, riktigt avis! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback