STOR-SJÖ-ODJURET!

Hej allihopa!

Idag har jag kommit hem från husvagns-semestern. Och jag tänkte berätta för er alla vad jag sysslat med den senaste veckan...så...Förra fredagen åkte vi till Bollnäs för att lyssna till Schlagerman som hade två spelningar där. Det var meningen att vi skulle åka ifrån Bollnäs på söndagen, men husvagnen hade gått sönder så vi fick vänta tills måndag morgon för att kunna köpa nya delar till det trasiga hjulet. Fint väder var det hur som helst i Bollnäs, men jag tycker att det var rätt pinsamt att bo på parkeringen i husvagnen som vi gjorde pga det trasiga hjulet. (Schlagerman på bilden här under)
image172
På måndagen åkte vi till Vansbro för att hämta upp min rara Mamma, sedan bar det iväg till en camping utanför Leksand, det var trevligt där, men vi fortsatte våran resa uppåt Sverige redan på tisdag morgon. Då åkte vi ända till Östersund. Där hittade vi en trevlig camping med lutande gräsmatta...hmmm! Ja, det var så att nästan hela campingen var byggd i en backe så det var bara att stötta upp husvagnen så gott det gick. (Här under ser ni Anton, Angelica, Jonny och Vivi-Anne framför husvagnen i Östersund)
image173
I Östersund var det ett blåsigt och regnigt väder hela tiden. Kanske det var därför som vi inte lyckades se det mytomspunna Stor-sjö-odjuret? (Här under letar jag efter stor-sjö-odjuret)
image174
Dagarna i Östersund fylldes av en stadstur, letning av stor-sjö-odjuret, ett besök på Boda Borg, yatzy spelande och trevligt umgänge. (Här under är vi inne i en av cellerna på Boda Borg, vi lyckades faktiskt klara av 5-6 stycken)
image175
Det var iallafall en trevlig tripp med husvagnen, och nu är jag lite trött och seg som jag alltid blir efter sådana här äventyr.

Ha det så bra alla HUSKOR därute, vi hörs snart igen!

KRAMAR!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback