HELGEN I BOMLE!

Hej alla Huskor!

I helgen har jag varit i mitt barndomshem i Bomle i Vansbro, det var trevligt att hälsa på Mamma och djuren i några dagar. Vi grillade för fullt och jag fick mig även en promenad till storåsen, kul! Jag hann även med att träffa Mona, LiseLotte och lilla Edith. Även Jonny, Nathalie, Richard och Angelica var med och hade det allmänt trevligt i Dalarna, bla på AquaNova i Borlänge. (LiseLotte och Edith på fotot här under)
image148
Idag har jag varit i stadsparken och fikat med de på mitt vuxendagis, har även träffat Erika och tränat på gymmet med Linus. Och snart ska jag åka och spela bingo med Jonny, Linus och Anton, håll tummarna för att jag vinner! :)

Ha det så bra, vi hörs!

HUSKA-KRAMAR!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback