MORGON-FRÅGOR!

Hej allihopa!

Idag tänker jag ge er alla några frågor som är bra att ställa till sig själv, jag använder dessa frågor på morgonen för att få en bättre start på dagen. Kanske dessa morgon-frågor passar någon utav er som läser detta?

Vad glädjer mig mest i mitt liv just nu?

Vad är jag tacksam för i mitt liv just nu?

Vad är jag stolt över i mitt liv just nu?

Vad engagerar mig i mitt liv just nu?

Vad ger mig energi?

3 bra saker med mig är:

Ta er en funderare över dessa frågor, och kom ihåg att även det lilla räknas! Så svaren på dessa frågor behöver inte vara något storslaget.
image152
Skickar med ett foto av mig från en rauk på Gotland.

KRAMKRAM!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer
Postat av: TiniTott

Jag vill oxå sitta på en rauk på gotland! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback