SKÖNT ATT VARA LEDIG!

Tjingeling!

Ursäkta att jag inte har skrivit på ett tag, men nu gör jag det iallafall. Jag har nu slutat på mitt vuxendagis, och det känns både skönt och tråkigt. Jag trivdes väldigt bra där, men nu är det sommar och jag erkänner att det faktiskt är skönt att vara ledig. I helgen var jag på fest hos Frida, efter det åkte jag, Linnéa och Erika till Nora för att festa vidare till Schlagerman. Det var hur som helst kul och bussresan dit var ju helt klart speciell...! *GO LINNÉA* Igår var det mest lugnt, hamnade mot kvällningen på bingon, var rätt kul och Jonny var den som vann mest, även om jag och Guttan fick ropa bingo några gånger. 
image153
Skickar med en bild av mig som har några år på nacken, men visst är den fin?!? :)

Ha en bra dag!

KRAM på er alla HUSKOR därute!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback