SVETTIGA KRAMAR!

Hejhej!

Idag är det så varmt ute så det känns som om att jag håller på att smälta bort. Jag har varit på vuxendagiset idag och burit en massa möbler och annat, de ska stänga nu på tisdag så stället ska tömmas, drygt var det hur som helst! Efter det gick jag ner på stan, träffade Anky en sväng och även Jonny. Alldeles nyss har jag satt in foton i ett album och snart kommer jag att få mat från MAX, gott! :) Ikväll får vi se vad som händer för jag är svettig och seg, antar att det blir lugnt! Skickar med en bild som togs för någon vecka sedan uppe på ett berg, somrigt och vacker utsikt! (På bilden ser ni Richard, Nathalie, Jag, Angelica och Anton)

image150
Ha en trevlig torsdag alla HUSKOR därute!

(Det finns förresten en NY TÄVLING att deltaga i för de som vill, under knappen VINN)

SVETTIGA KRAMAR FRÅN MEJ!

//Jimmy "Huskan" :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback