TA FLYGET TILL PARIS!

Tjenare!

Imorgon är det dax för mig, Jonny, Nathalie, Richard, Angelica, Anton och Guttan att ta flyget till Paris. Vi ska vara där Söndag-Onsdag så vi hinner nog med lite av varje under den tiden. Vad jag iallafall vet är att vi ska till EuroDisney en dag, och så tror jag att det blir en tur i staden Paris en dag, men vi får väl se vad vi hittar på för nått tok. Alla ni som känner mig vet ju om att jag är flygrädd så just nu försöker jag att intala mig att allt kommer att gå bra, jag har ju flygit flera gånger förrut, och alltid kommit hem helskinnad! Men jag känner alltid inför flygningar att jag är rädd och så tänker jag alldeles innan jag går ombord på planet, att detta kanske är sista gången som jag får gå med fötterna på denna jord...jaja, sån är jag...

Skickar med en bild på Paris By Night här nedan.
image161
Och en bild från EuroDisney här under!
image162
Jag vet iallafall att vi kommer att ha det bra och roligt på vår resa, det är ju inte varje dag man får vara barn igen, och det ska jag försöka att ta tillvara på när jag är på EuroDisney! *SÅ DET SÅ*

KRAM till er alla, vi hörs när jag kommit hem från Frankrike!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback