GRATTIS OCH SCHLAGERDANS!

Hej kära vänner!

Idag vill jag börja med att GRATULERA min rara kompis Annika som fyller år idag, HURRA HURRA HURRA! Vill även passa på att GRATTA min kompis Mona som nyss fyllt 25, GRATTIS I EFTERSKOTT! (Fotot är på Annika)
image145
Igår kväll var jag och Anton i Hallsberg för att schlagerdansa till Schlagerman. (Schlagerman på bilden nedan)
image146
Som ni ser så var det en hel del folk i Hallsberg, fullt ös i två stora tält. Det var så mycket folk så vi fick inte ens plats att sitta, men det var roligt och Schlagerman var som vanligt kanonbra! (Jag och min kusin Anton på fotot nedan)
image147
Ha en bra dag alla HUSKOR, och kom ihåg att fira era Mammor idag på mors dag!
Och till min söta Mamma: Hoppas du får en härlig dag med veden! *HAHA*

KRAM till Mamma och alla andra som läser detta!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback