HEJA SVERIGE!

Hej!

Snart är det dax att se finalen av Eurovision Song Contest 2007, alltså är det dax att hålla tummarna för Sverige och The Ark. Jag tror tyvärr inte att Sverige kommer att vinna, utan jag gissar på att Sverige blir 10:a, men jag kommer givetvis att hålla tummarna så hårt jag kan ikväll för The Ark. (The Ark på bilden här under)
image133
Min personliga favorit när det gäller låtar är Grekland, det är en låt som jag blir glad av och som sitter som en smäck efter en lyssning. (Greklands bidrag på bilden här under)
image134
Hoppas ni alla får en trevlig schlagerkväll! Jag ska sitta hemma med Angelica, käka chips och hålla tummarna hårt för Sverige! Heja Sverige, 12 poäng! :)

Schlagerkramar!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback