INATT SKA MARKEN SKÄLVA!

Hej!

Idag när jag kollade på mina stora idolers hemsida
www.sarekonline.com fick jag mig en underbar överraskning! Sarek ska släppa ett nytt album i augusti i år, och jag längtar otroligt mycket efter det, har väntat så länge på nya låtar att lyssna på. Det nya albumet kommer att heta "Inatt ska marken skälva", det låter som ett bra album, helt i min smak! Bilden nedan är på gruppen Sarek!
image143
Under tiden som jag väntar på ny musik av Sarek får jag väl njuta av den nya ölen Sarek...(Bilden under)
image144
Ha en härlig torsdag alla HUSKOR!!!

KRAM från eran Jimmy "Huska" :)

Kommentarer
Postat av: TiniTott

Hahahahaha! Jag som trodde du skulle göra något fuffens. Härligt med en ny skiva =) Puss o Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback