KVALET TILL ESC 2007!

Hej!

ÄNTLIGEN Fredag kan jag ju lugnt säga, tycker att denna vecka har gått otroligt sakta, men nu är det äntligen helg, skönt! Igår var jag först barnvakt åt Loke, sen på kvällen kollade jag på kvalet till ESC 2007. Och nej, det var INTE de låtarna som föll mig i smaken som gick vidare till finalen på lördag. Jag tycker att Nederländerna hade den bästa låten igår, men de gick ju inte vidare, vilket jag som schlagerexpert gissade innan de läste upp de 10 finalisterna. Jag gillar att VitRyssland och Serbien gick vidare till final, annars är jag VÄLDIGT missnöjd med de flesta andra som gick vidare. Jaja, smaken är ju som baken...delad!
image132
Fotot är från ESC igår, Nederländernas artist ovan!

Ha en härlig fredag!

KRAMKRAM!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback