VUNNIT SANNA NIELSENS ALBUM!

Hejhej!

Idag har jag varit på en föreläsning som var bra, den handlade om hur man kan se annorlunda på saker så man mår bättre. Jag har alldeles nyss kommit hem efter en promenad på ca 1 timme så det är hurtigt värre för min del nu för tiden! :) Ikväll ska jag träna, sen får vi se om det finns tid och ork över till nått annat. Jag har även fått reda på att jag har vunnit ett nytt album med Sanna Nielsen, det var kul! Jag fullkomligt ÄLSKAR hennes röst!
image131
Fotot ovan är på albumet med Sanna Nielsen som jag har vunnit!

Ha en trevlig onsdag alla HUSKOR därute! Kom även ihåg att vara med i min nya tävling under knappen vinn!

KRAM på er!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback