LÄNGTAT EFTER SNÖ!

Hej alla Pussungar!

Idag när jag vaknade så snöade det ute, och det är sååå mysigt! Jag har verkligen längtat efter att snön ska komma. Och nu har iallafall den första snön kommit, men jag antar att den inte ligger kvar så värst länge, tyvärr! Men jag njuter av den så länge den stannar kvar!
image229
Igår jobbade jag och städade rum på hotellet så det rykte ur mina öron...haha! Lilla Plopp han mår bara bra, han skuttar omkring längst nere i buren och är så gullig! Jag har inget speciellt för mig idag, är ju ledig och känner inte för att göra nått speciellt heller, skönt att bara få vara ibland.

Ha en riktigt huskig dag, hoppas ni alla får njuta lite av snön!

KRAMKRAM!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer
Postat av: TiniTott

Hihi i sälen har vi fått ganska mycket snö, man kan åka pulka om man vill =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback