MIN SNÄLLA MAMMA!

Hej på er!

Idag vill jag GRATULERA min snälla Mamma som fyller år, hipp hipp hurra, hoppas du får en riktigt härlig dag! Vi kommer och firar dig en annan dag! (Mamma Vivi-Anne på bilden här under)
image221
Vill även passa på att GRATULERA min kompis Daniel som även han fyller år idag, JÄTTEGRATTIS till dig!

Nu ska jag bädda ner mig, har nämligen råkat ut för en förkylning med feber och en massa snorande...usch! Ha det så bra alla HUSKOR därute!

KRAM från Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer
Postat av: TiniTott

Krya på dig, skönt att veta att det går åt rätt håll =) Tack tack tack för att du är så gullig och tänker på mig när det gäller lägenheten, du är guld värd ska du veta =)Längtar tills jag bara har ett par kilometer till dig istället för tiotals mil =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback