NÄR JAG INTE SKREV BLOGG PÅ LÄNGE!

Hej alla Raringar!

Nu tänkte jag fortsätta att berätta om vad jag hade för mig när jag inte var inne här och skrev blogg på länge. Det var så att jag och Linnéa åkte en snabbis till Vansbro. Den korta tiden där hann jag med att träffa Mamma, Mona och Maria, kul! Hann även med en helt underbar utflykt till Lissön, som jag kommer att visa bilder och berätta mer om en annan gång här i min blogg. Tyckte verkligen att det var skönt att få komma bort från stan en kortis! (Fotot är på mig från Lissön, i ö-rådet)
image219
Väl tillbaka i Örebro var jag världens bästa morbror åt Loke, alltid kul när han kommer på besök! (Loke på bilden här under)
image222
Har även fått besök av Emma och lilla Alva, det var riktigt trevligt! (Emma och Alva här under)
image223
Jag har även fått tag i ett extrajobb som städare på ett hotell här i stan, har bara jobbat en dag hittills pga att jag fick feber i några dagar, och mådde allmänt kasst, som man gör när man har drabbats av en förkylning. Men nu är jag feberfri och det känns bra, men jag är inte på topp än, så jag försöker fortfarande att kurera mig och ta det lugnt i några dagar till. Jag har alldeles nyss kollat på Idol på tv, och jag blir mest arg när jag ser på det programmet, tycker det är konstigt att bara tjejerna skickas hem, tycker flera av killarna borde åkt hem för länge sedan. Ikväll tycker jag iallafall att Marie sjöng häcken av de andra deltagarna, så det så!

Ha det så bra alla HUSKOR därute, vi hörs snart igen!

MÅNGA KRAMAR!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback