NU ÄR JAG TILLBAX!

Hej alla Huskor!

Nu är jag tillbax här och skriver blogg igen efter en tids uppehåll.
Jag har haft problem med min hemsida, så därav inga bloggar här på ett tag, men nu är det iallafall fixat!
Sedan jag skrev senast har jag varit med om en hel del. Den 28/9 hade vi fest för min kusin Anton som fyllde 18 år då, det var jättekul och JÄTTEGRATTIS till dig Anton i efterskott!!! (Anton på bilden här under)
image217
Helgen efter det var jag på inflyttningsfest hos raringarna Erika och Linni, det var verkligen roligt att festa och huska oss tillsammans den kvällen! Så TACK för en jätterolig fest kära grannar!!! :)

Vill oxå passa på att GRATULERA Tea och Magnus som fick en liten dotter den 7/10 som ska heta Natali!!!

Skriver mer om vad jag har haft för mig efter den 7/10 i nästa blogg!

Ha det så bra alla Huskor, kom ihåg att kolla in min nya tävling på www.huskan.dk!

KRAM från mej!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback