HIPP HIPP HURRA FÖR MIG IDAG!

Hejhej!

I förra veckan hade jag så mycket besök att jag inte hann skriva någon blogg. Det var Annika, LiseLotte, Edith, Mamma, Mormor och Jojo som kom på besök då, vilket var väldigt trevligt! Och idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det är nämligen min födelsedag och jag har inte direkt planerat in nått firande just idag, kanske det blir i helgen istället. Vaknade idag och fick en present av Jonny, en resa utomlands, den ser jag fram emot! *TACKAR JONNY* Så...HIPP HIPP HURRA för mig idag! :) (Fotot är givetvis på mig)
image210
Vill önska er alla en riktigt trevlig dag, och även passa på att TACKA SÅ JÄTTEMYCKET för alla grattis sms, grattis brev och presenter!
image211
Och så vill jag TACKA min kompis Kikki för detta fina kort (ovan)!!!

STORA KRAMAR!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer
Postat av: TiniTott

Varsågod =) Får jag oxå följa med utomlands? ;) *blink*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback