MIN HELG!

Hejhej!

Tänkte berätta om min helg, har hur som helst haft en rolig helg. I fredags var jag och kollade på min kusin Antons teater föreställning som han gjort i skolan. Anton var jätteduktig på scenen, vilken stjärna! :) Och jag måste även tillägga att eleverna som framförde teatern var mycket bättre än själva pjäsen, så en stor eloge till alla er på scenen! Igår lördag var det fest för Stefan som fyllde 40 år, vi var och firade honom tills sent inatt. Det var jättekul, och jag fick dansa av mig en hel del! *YUPPZ* Jag hade även hittat på några små hyss för Stefan, hoppas att han uppskattade dom...hehe! :) Så, ETT STORT GRATTIS TILL DIG STEFAN! (40-åringen Stefan på bilden här under)
image215
Idag söndag är jag lite seg och slö, men det brukar ju vara så efter att man varit på fest! Vill dagen till ära passa på att GRATULERA vännen Frida som fyller år idag! *HIPP HIPP HURRA* Hoppas du får en trevlig och huskig dag!!! (Frida på fotot här under)
image216
Nu ska jag laga mat, blir tacopaj, mums!

KRAM på er!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer
Postat av: TiniTott

Vad gör du nu för tiden, det var alldeles för länge sen vi sågs *skrålar och sjunger* Nej inte skålar jimmy, SKRÅlar sa jag ;) Saknar dina inlägg, vet ju inte alls vad du pysslar med nu ju, hur ska jag då kunna hålla koll på dig? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback