MINA GRÖNA FINGRAR!

Hej Svejs!

Igår uppdaterade jag flera av mina sidor på min hemsida, blev rätt bra om jag får säga det själv! :) Så det är bara att ni går in och kollar, en ny tävling finns där nu bla annat, och flera foton i mitt fotoalbum! Den senaste tiden har jag jobbat med Expedition Scout 2001 filmen, var inte nöjd med hur jag tidigare klippt ihop den, så jag gjorde om den. Det var drygt men helt klart värt det. (Bilden är från Expedition Scout 2001)
image214
Igår var jag och tränade på gymmet, drygt var det men det är väl bara att gå dit om jag vill ha ett resultat skulle jag tro. Även om jag bara tycker att jag blir tjockare av att träna...! Hann även med att ta fram mina gröna fingrar igår och pilla lite med blommorna. Ikväll kommer min kusin Frida hit, ska bli kul att träffa henne.

Ha en riktigt huskig dag alla huskor därute!

PUSS OCH KRAM!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback