ANNELIE OCH JAG!

Tjenixen!

Idag är det onsdag, vilket betyder att jag måste gå på vuxen-dagis-träff på Arbetsförmedlingen, usch! Fint väder är det ute, så jag hade hellre tagit en promenad ute. Har nyligen haft besök av min huskiga kusin Annelie, vilket var väldigt trevligt! Gjorde väl inte så värst mycket aktiviteter, men vad gör det när vi skrattar nästan hela tiden tillsammans ändå?!? Tog några foton som ni ser här under. (Annelie på detta fotot)
image314
Och ett väldigt snyggt foto av Annelie här under... :)
image313
Och här under är vi tillsammans Annelie och jag!
image312
Ha en trevlig dag alla HUSKOR därute, det ska jag försöka att ha trots besöket på arbetsförnedringen!

KRAM på er!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback