MEST JOBB!

Hej på er!

Den senaste tiden har jag mest jobbat på hotellet, det har varit helt ok och det känns bra att ha ett jobb. Känns även bra att jag får jobba mer nu än innan. Har även jobbat idag och är ganska seg och trött i kroppen just nu. Igår efter jobbet var vi ut och grillade på berget här bakom vårat hyreshus. Det är ett väldigt bra ställe att grilla på, och det var trevligt att vara ute i naturen i några timmar. Vi grillade och flamsade, ungarna spelade lite fotboll och några vuxna var med på kottkrig...haha! Skickar med några bilder från grillningen på berget!
image307
Här under väntar vi på att grillmaten ska bli färdig...
image308
Och här under ser ni Anna Stalkersson, Jimmy Huskan och Fia Pullan...
image309
Flamsiga Fia och Jonny trivdes på berget...
image310
Så nu vet ni vad jag haft för mig den senaste tiden. Imorgon ska jag jobba igen, så det blir nog en tidig kväll ikväll!!!

Ha det så bra tills vi hörs igen alla HUSKOR därute!!!

PUSS på er!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback