MOSTER EWA!

Hej på er!

Idag är det valborg och jag ska till Hallstahammar och festa till Schlagermans musik. Det ska bli kul, var rätt länge sedan som jag var ut och partade. Vad jag vet så blir det jag, Dino och Stefan som åker dit ikväll, men fixas det fram en till bil så kommer vi att bli fler som åker. Idag vill jag passa på att GRATTA min moster Ewa som fyller år, HURRA HURRA HURRA! *GRATTISKRAM TILL DEJ* (Moster Ewa på bilden här under)
image315
Ha en riktigt huskig  valborg alla HUSKOR därute!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer
Postat av: TiniTott

Jag vill oxå åka på Jonny, FUSK!

Postat av: TiniTott

Förresten, ska inte ni åka utomlands? Tycker ni ska vara hemma när jag kommer... kan ju behöva en tillflyktsort haha ;)

2008-04-30 @ 23:24:48
URL: http://tinitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback