VAR DE PÅ BLÅKULLA?

Hej på er!

Ja jag vet...jag har varit urdålig på att uppdatera min blogg den senaste tiden, men nu ska ni få veta vad jag har varit med om. Jag får väl börja med påsken som firades hemma hos Stefan i Örebro. Vi var väl ca 20 personer som firade påsk, åt god mat och umgicks. Detta året såg jag nästan inga påskkärringar alls, var de på Blåkulla kanske?!? :) Här kommer några foton från påsk! (Anky och Jonny här under)
image293
Mamma och Stefan har nyss njutit av påskmaten...
image294
Guttan var go och gla...
image295
Emil och Loke busade...
image296
Kusinerna Linnéa och Angelica gjorde hyss... :)
image297
Och så jag då...ingen kommentar till detta fotot...HAHA! :)
image298
Det var en riktigt lugn påsk i år, fast jag saknade att ge godis till påknackande påskkärringar. Jag kom på en annan sak oxå...kan någon berätta för mig varför det inte finns några påsksånger?

Vi hörs snart igen alla HUSKOR därute!

PUSS på er!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback