VÄRLDSPREMIÄR FÖR EXP.SCOUT 2007!

Tjenixen!

Den 30/3 var det återträff och filmpremiär och världspremiär (!) för Expedition Scout 2007 i Vansbro. Det kom ca 35-40 personer och kollade på filmen från ön. En jättetrevlig filmvisning och prisutdelning till de tappra deltagarna var det tycker jag. Många skratt från publiken var det, så jag vet att folk var nöjda och glada när de gick hem från filmvisningen. (Några ur publiken här under)
image299
Duktiga och "HUSKIGA" Linnéa tar emot sitt välförtjänta diplom av mig...
image302
Alla vi från LissÖn tillsammans med årets diplom...
image300
2007-års Raring Nathalie och 2007-års Robinson Sabina med sina vinster...
image301
Jokern AnneSofie och Jimmy (jag)....
image303
Nu lämnar jag 2007-års expedition bakom mig och ser fram emot Expedition Scout 2008, det ska bli skojsigt som bara den! :)

TACK alla ni som kom och kollade på filmen från äventyret på ön!

KRAMKRAM!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback