INTE SJUNGA!

Tjenare!

Igår var jag först och jobbade. Sedan gick jag till min syster och blev serverad god mat, TACK ANKY! Efter det gick vi till Lokes dagis för att vi var bjudna på Luciafirande där. Loke skulle dagen till ära vara tomte, men han ville inte vara med och sjunga med de andra barnen. Så han satt den mesta tiden i mitt knä och sa: INTE SJUNGA! Så det här med Lucia verkar inte vara hans grej, haha! (Anky och Loke här under)


Efter Luciafirandet skulle vi fika, men Loke ville gå hem så då gjorde vi det. Vi både fikade och lekte "STORA SPINDELN I GARDEROBEN", det var kul! :)

Kramar!

//Jimmy "Huskan" :)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha ja undrar om någon någonsin blir sångfågel i vårat släkte!!:P

2008-12-22 @ 15:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback