JULFIRANDE DEL 3!

JULDAGEN OCH ANNANDAGEN!

Juldagen började med att vi åkte till Rutsbrogården för att äta julmat igen, vilket var gott men de goda köttbullarna var slut så jag fick nöja mig med annan mat. På kvällen var vi till storåsen och åkte tefat och pulka, och det var riktigt roligt! Stora som små kastade vi oss ner för den branta backen, och skrek högt, det gjorde vi alla, haha!

På annandagen fick vi först besök av Mona och Malin, kul att se er! Sedan kom LiseLotte, Johan, Tine och Edith för att byta julklappar med oss. Edith var så söt när hon sa med liten röst: God Jul! Alltid lika trevligt att träffa er! (Edith öppnar julklapp här under)


Tine var ivrig med att öppna julklapparna, och Jonny var nyfiken på vad som fanns i hennes julklapp...

Sedan många år tillbaka har jag och Tine en tradition, att ta ett julfoto av oss tillsammans, så här ser årets julfoto ut...

Mitt gudbarn Edith, LiseLotte och Loke busade för fullt!


TACKAR för alla huskiga julklappar!
TACKAR även för alla huskiga skratt! :)

JULPUSS OCH JULKRAM!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback