FILMAT ROBINSON-SABINA!

Heeeeej!

Idag har jag haft fullt upp med att intervjua och filma RobinsonSabina. Det var riktigt skoj, blev en hel del skratt och galna upptåg! :) Så när jag får tid ska jag sätta igång och klippa ihop extramaterialet till Expedition Scout 2007 filmen. Så alla ni som är intresserade av att se vad vi haft för oss idag...ni får vänta tills det är premiär för Expedition Scout 2007 filmen! (Bilden här under är på Sofie Af Stalkersson och RobinsonSabina, ett spännande möte dom emellan kan jag avslöja...hehe...)
image263
Vill även passa på att TACKA både Sofie och Linni för era härliga insatser, ni är GULD värda! TACK!!!

Vi hörs en annan gång alla HUSKOR därute!!!

Kramar från Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback