HOPPAS DET ÄR SANNAS ÅR I ÅR!

Hej på er!

I fredags blev det en spontanfest här hemma, det var jag, Jonny, Erika, Karin, Linni, Stefan, Anna, Emil och Fia som hade en trevlig kväll tillsammans. Kul med spontanfester, de blir ofta väldigt bra, så det har jag gärna flera gånger. (Karin, Erika och Jimmy på fotot här under)
image270
Och i lördags var det dax för melodifestivalen igen. Lyckades inte gissa rätt på finalisterna denna gång, men det är jag bara glad över att jag inte lyckades med. För underbara Sanna Nielsen hamnade i finalen, det är hon välförtjänt! Vilken underbar låt "Empty Room", tårarna bara rann nedför mina kinder när hon sjöng den. Och givetvis röstade jag på henne oxå. Så jag är jätteglad över att Sanna är i final, och att så många verkar ha gillat henne i år. Jag har ju alltid gillat Sannas låtar i melodifestivalen, men i år verkar det som om att väldigt många har tagit hennes låt till hjärtat. Så här skrev några vänner till mig om Sanna: "Sanna var klart bäst, hoppas hon vinner i år", "Mitt hjärta brast och jag grät och det kändes som om att tiden stod stilla. Klart bästa hon gjort. Sanna Rules", "Suveränt gjort av henne, det gick rakt in i hjärtat". Så...nu hoppas jag att det är Sannas år i år, att hon helt enkelt vinner melodifestivalen 2008! Jag vet att det är två deltävlingar kvar, men jag har redan min favorit till segern, anar att jag inte kommer att ändra mig på den fronten. En annan sak som är lite rolig när det gäller Sanna Nielsen och melodifestivalen...mina vänner vet hur mycket jag älskar Sannas röst, och när det går bra för henne, får JAG GRATTIS-SMS! :) (Sanna på bilden här under)
image271
Idag har jag inte så mycket för mig, håller på att föra över filmen från ön till dvd, och det tar ju en massa tid. Ha en härlig måndag alla HUSKOR därute!

PUSS på er!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback